Marek Kazmierczak

Marek Kaźmierczak

Organ prowadzący

Agata Markiewicz

Agata Markiewicz

Dyrektor / Neurologopeda

Doświadczenie zawodowe:

  • Nauczyciel/ terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu w wieku przedszkolnym
  • Logopeda
  • Pedagog specjalny/ oligofrenopedagog
  • Świadczenie usług specjalistycznych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
  • Szkoleniowiec – trener: nauczycieli, terapeutów, rodziców

Wykształcenie:

  • lic. Pedagogika ogólna, specjalizacja: pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
  • lic. Pedagogika specjalna, specjalizacja: oligofrenopedagogika z logopedią
  • mgr Pedagogika ogólna, specjalizacja: pedagogika opiekuńczo- wychowawcza
  • mgr Zarządzanie informacją i bibliologia, specjalizacja: zarządzanie informacją i biblioterapia
  • studia podyplomowe: Logopedia
  • studia podyplomowe: Neurologopedia kliniczna z wczesną interwencją logopedyczną
  • studia podyplomowe: Zarządzanie oświatą

Dodatkowe, wybrane szkolenia:

  • PECS 1,PECS 2,9 kluczowych umiejętności komunikacyjnych
  • Język emocji
  • Redukcja zachowań trudnych u osób z zaburzeniami rozwoju poprzez rozwijanie komunikacji -funkcjonalnej
  • Zaawansowane umiejętności komunikacyjne u dzieci z ASD
  • Przejście z PECS na SGD
  • ADOS-2 w diagnostyce klinicznej
  • Metoda ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne
  • Nauka czytania metodą symultaniczno – sekwencyjną
  • 3 stopniowe szkolenie z terapii behawioralnej dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu
  • Logorytmika
  • Orofacjalna terapia regulacyjna w koncepcji Castillo Moralesa
  • Jak wspierać seksualność dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną
  • Wykorzystanie metody werbalno – tonalnej w terapii dzieci z problemami w komunikacji językowej
Monika Mucha

Monika Mucha

Dyrektor ds. pedagogicznych

Doświadczenie zawodowe:

  • Nauczyciel/ terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
  • Terapeuta WWRD
  • Nauczyciel akademicki
  • Szkoleniowiec/trener nauczycieli/terapeutów oraz rodziców

Wykształcenie:

  • lic. Pedagogika specjalna, specjalizacja: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • lic. Pedagogika, specjalizacja: edukacja elementarna i nauczanie dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
  • mgr Pedagogika, specjalizacja: wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
  • studia podyplomowe: Edukacja i wspomaganie rozwoju dziecka z autyzmem i zespołem Aspergera
  • studia podyplomowe: Zarządzanie oświatą

Szkolenia i kursy:

  • PECS 1, PECS 2, 9 kluczowych umiejętności komunikacyjnych
  • Język emocji
  • Redukcja zachowań trudnych u osób z zaburzeniami rozwoju poprzez rozwijanie komunikacji -funkcjonalnej
  • Zaawansowane umiejętności komunikacyjne u dzieci z ASD
  • Przejście z PECS na SGD
  • ADOS-2 w diagnostyce klinicznej
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej st. I i II
  • VB- MAPP – ocena umiejętności i planowanie terapii
  • Jak wspierać seskulaność dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną
  • Sensoplastyka
  • Metoda Dobrego Startu
  • Aktywne słuchanie muzyki wg Batii Strauss
  • Symultaniczno-sekwencyjna Nauka Czytania opracowana przez prof.Jagodę Cieszyńską
Asia Tomiczak

Joanna Tomiczak

Nauczyciel - terapeuta, lider w grupie terapeutycznej

Wykształcenie:

  • lic. Pedagogika specjalna (oligofrenopedagogika), specjalizacja: terapia pedagogiczna
  • mgr Wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe
  • studia podyplomowe: Edukacja i wspomaganie rozwoju dziecka z autyzmem i zespołem Aspergera

Kursy i szkolenia:

  • PECS 1, 9 kluczowych umiejętności komunikacyjnych
  • Szkolenie prowadzone przez ODN pod nazwą „Zabawy a ćwiczenia fizyczne w przedszkolu”
  • Bajkowy Maraton Artystyczny – szkolenie doskonalące dla nauczycieli z zakresu muzyki, tańca i plastyki
  • Moje sylabki” – sylabowa metoda nauki czytania prof. Jagody Cieszyńskiej
  • Usprawnianie motoryki małej z wykorzystaniem elementów terapii ręki”
  • Komunikacja z rodzicami w sytuacji sporu i konfliktu”
  • Szkolenie z zakresu terapii jedzenia z Katarzyną Bąbik
  • Jak wspierać seksualność dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną
Marlena Tomczak-Kukulska

Marlena Tomczak-Kukulska

Nauczyciel - terapeuta, lider w grupie terapeutycznej

Wykształcenie

  • lic. Pedagogika specjalna, specjalizacja: logopedia
  • mgr Pedagogika specjalna, specjalizacja: logopedia
  • studia podyplomowe: Edukacja i Wspomaganie rozwoju dziecka z autyzmem i zespołem Aspergera

Kursy i szkolenia

  • PECS 1,PECS 2, 9 umiejętności komunikacyjnych
  • Język emocji
  • Redukcja zachowań trudnych u osób z zaburzeniami rozwoju poprzez rozwijanie komunikacji funkcjonalnej
  • Przejście z PECS na SGD
  • Jak wspierać seksualność dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną
  • Szkolenie – trening jedzeniowy
  • Logorytmika
Ewa Subocz

Ewa Subocz

Nauczyciel nauczania wczesnoszkolnego, lider w PECSUJĄCEJ SZKOLE

Wykształcenie:

  • lic. Edukacja elementarna wraz z terapią pedagogiczną
  • mgr Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • studia podyplomowe: Logopedia
  • studia podyplomowe: Edukacja i rehabilitacja osób ze spektrum autyzmu z elementami terapii sensorycznej

Szkolenia i kursy:

  • PECS 1,PECS 2, Nauczanie 9 krytycznych umiejętności komunikacyjnych
  • Zachowania trudne u dzieci
  • Jak wspierać seksualność dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną
  • Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania
  • Diagnoza i terapia osób z uszkodzeniem słuchu
  • Batti Straus poziom 1
  • W trakcie: 8 najczęściej popełnianych błędów przy IPET
  • VB – mapp
  • Trening jedzeniowy
  • Zarządzanie grupą osób – szkolenie dla liderów
Patrycja Marecka

Patrycja Marecka

Nauczyciel - terapeuta, lider w grupie integracyjnej

Wykształcenie:

  • lic. Wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe
  • mgr Pedagogika z diagnostyką i terapia pedagogiczna
  • studia podyplomowe: Edukacja i rehabilitacja osób ze spektrum autyzmu z elementami terapii sensorycznej
  • studia podyplomowe: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika)

Szkolenia i warsztaty:

  • PECS 1, PECS 2, 9 krytycznych umiejętności komunikacyjnych
  • Zachowania trudne u dzieci
  • Jak wspierać seksualność dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną
  • Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania
  • Terapia ręki I stopnia
  • Batti Strauss poziom 1
  • Vb-mapp – ocena umiejętności
  • Trening jedzeniowy
  • Metoda chusty KLANZY
  • Zabawa przez eksperyment w edukacji wczesnoszkolnej
Julia Lewendoska

Julia Lewendoska

Nauczyciel - terapeuta

Wykształcenie:

  • lic. Pedagogika, specjalizacja: socjoterapia i promocja zdrowia
  • mgr Edukacja elementarna i profilaktyka logopedyczna

Kursy i szkolenia:

  • PECS 1
  • Motywująca pochwała, konstruktywna krytyka w pracy nauczyciela, pedagoga i terapeuty”,
  • Asertywność w pracy nauczyciela”
  • Wykorzystywanie różnych technik plastycznych w edukacji początkowej”.
  • Jak wspierać seksualność dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną
Agnieszka Szolek

Agnieszka Szolek

Nauczyciel - terapeuta

Wykształcenie

  • lic. Edukacja i Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną
  • mgr Wychowanie Przedszkolne i Nauczanie Początkowe
  • studia podyplomowe: Edukacja i Wspomaganie Rozwoju Dziecka z Autyzmem i Zespołem Aspergera

Kursy i szkolenia

  • PECS 1, PECS 2
  • Trudności związane z karmieniem u dziecka – od teorii do praktyki
  • Jak wspierać seksualność dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną
Asia Kicinska

Joanna Kicińska

Nauczyciel - terapeuta

Wykształcenie

  • lic. Pedagogika specjalna, specjalizacja: edukacja i rehabilitacja osób z N.I
  • mgr Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, specjalizacja: dziennikarstwo sportowe i zarządzanie w sporcie

Kursy i szkolenia:

  • PECS 1, PECS 2, 9 kluczowych umiejętności komunikacyjnych
  • Redukcja zachowań trudnych u osób z zaburzeniami rozwoju poprzez rozwijanie komunikacji funkcjonalnej
  • Jak wspierać seksualność dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną
Magda Babelewska

Magdalena Bąbelewska

Nauczyciel - terapeuta

Wykształcenie

  • lic. Pedagogika specjalna, specjalizacja: rehabilitacja i edukacja osób z niepełnosprawnością intelektualną,
  • mgr Pedagogika specjalna, specjalizacja: rehabilitacja i edukacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.

Kursy i Szkolenia

  • Polski Język Migowy – poziom podstawowy i średnio-zaawansowany
  • Podstawowy Kurs Pierwszej Pomocy
  • Animator czasu wolnego
  • Wychowawca kolonijny
Karolina Lewndowska

Karolina Lewandowska

Nauczyciel - terapeuta

Wykształcenie

  • lic. Terapia zajęciowa
  • mgr Pedagogika, specjalizacja: wczesne wspomaganie rozwoju dziecka

Szkolenia i kursy

  • Interdyscyplinarny kurs choreoterapii- terapii tańcem
  • Kurs Terapii ręki I i II stopień
  • Kurs instruktora tańca
  • Kurs wychowawcy kolonijnego
  • Sensoplastyka – Wstęp
  • Słowo + Ruch + Muzyka = Logorytmika
Nikola Sommer

Nikola Sommer

Nauczyciel - terapeuta

Wykształcenie:

  • lic. Pedagogika wczesnej edukacji, specjalizacja: wczesna edukacja z terapią pedagogiczną
  • studia podyplomowe: Stosowana Analiza Zachowania
Magda Tomaszewska

Magdalena Tomaszewska

Fizjoterapeuta

Wykształcenie

  • lic. Fizjoterapia
  • mgr Fizjoterapia
  • studia podyplomowe: Przygotowanie Pedagogiczne – kwalifikacje nauczycielskie

Kursy i Szkolenia

  • PECS 1, PECS 2, 9 kluczowych umiejętności komunikacyjnych
  • Kurs PNF podstawowy
  • Kurs MASAŻ TKANEK GŁĘBOKICH i rozluźnianie mięśniowo-powięziowe z anatomią palpacyjną
  • Kurs Anatomy Trains Structure and Function
  • Neurorozwojowa diagnoza i terapia dzieci z łagodnymi zaburzeniami sensorycznymi i posturalno- motorycznymi (zaburzenia mechanizmu antygrawitacyjnego)
  • Diagnostyka i terapia dzieci z wadami postawy – podejście zintegrowane
  • Jak wspierać seksualność dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną
Asia Werblinska

Joanna Werblińska

Terapeuta Integracji Sensorycznej

Wykształcenie

  • lic. Fizjoterapia
  • mgr Fizjoterapia, specjalizacja, fizjoterapia w sporcie
  • studia podyplomowe: Przygotowanie pedagogiczne
  • świadectwo czeladnicze w zawodzie naturopata

Szkolenia i kursy

  • PECS 1 
  • Dzieci z zaburzeniami rozwojowymi w wieku od 0-2 lat. Zasady główne oceny neurorozwojowej i interwencji terapeutycznej
  • Masaż gorącymi kamieniami bezaltowymi
  • Medycyna sportowa
  • Kinesiotaping KT1/KT2
  • Wprowadzenie do Porozumienia Bez Przemocy Marshalla Rosenberga: „Ja-zrozumieć siebie”
  • Open Anatomy Trains Workshop: SI joint
  • Wpływ dysfunkcji trzewnych na narząd ruchu w ujęciu osteopatycznym
  • Wstęp do masażu tkanek głębokich
  • Kultura fizyczna a jakość ludzkiego życia
  • Masaż bańką chińską
  • Masaż tkanek głębokich i rozluźnianie mięśniowo-powięziowe z anatomią palpacyjną
  • Integracja sensoryczna – diagnoza i terapia
  • Kurs I stopnia z zakresu Neurofizjologicznych Podstaw Integracji Sensorycznej
  • Akupunktura Metodą Równoważenia dra Tana
  • Skuteczność zastosowania kinesiotapingu w łagodzeniu dolegliwości bólowych menstruacyjnych
  • Dlaczego aktywacja mięśni głębokich niesie nadzieję na sukcesy w rehabilitacji?
  • Kliniczne zastosowanie technik pracy z tkanką łączną w dolegliwościach kończyny górnej
  • Warsztaty Osteopatyczne
  • Blizna z punktu widzenia chirurgicznego, osteopatyczna terapia blizn, postawa ciała jako reakcja motoryczna z uwzględnieniem roli powięzi w propriocepcji, korelacje blizn i zaburzeń w obrębie powięzi piersiowo-lędźwiowej
  • Kompleksowa diagnostyka i terapia skolioz
  • Manipulacje celowanych segmentów kręgosłupa i stawów obwodowych
  • Spalskie Warsztaty Edukacyjne
  • Mobilizacje i odruchowe aktywacje narządów wewnętrznych w leczeniu zaburzeń narządów ruchu
  • Mobilizacje aktywnych pól odruchowych powięzi podskórnej
  • Pinoterapia
Kinga Buda

Kinga Buda

Administracja/marketing/reklama/social media

Aleksandra Podemska

Aleksandra Podemska

Administracja/pracownik biurowy