Marek Kaźmierczak

Marek Kaźmierczak

Organ prowadzący

DSC_3740

Kinga Buda

Administracja/marketing/reklama/social media

DSC_3346

Aleksandra Podemska

Administracja/pracownik biurowy

DSC_5256

Agata Markiewicz

Dyrektor / Neurologopeda

Doświadczenie zawodowe:

  • Nauczyciel/ terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu w wieku przedszkolnym,
  • Logopeda,
  • Pedagog specjalny/ oligofrenopedagog
  • Świadczenie usług specjalistycznych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
  • Szkoleniowiec – trener: nauczycieli, terapeutów, rodziców

Wykształcenie:

  • lic. Pedagogika ogólna, pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
  • lic. Pedagogika specjalna, oligofrenopedagogika z logopedią
  • mgr Pedagogika ogólna, pedagogika opiekuńczo- wychowawcza
  • mgr Zarządzanie informacją i bibliologia, zarządzanie informacją i biblioterapia
  • studia podyplomowe: Logopedia
  • studia podyplomowe: Neurologopedia kliniczna z wczesną interwencją logopedyczną
  • studia podyplomowe: Zarządzanie oświatą

Dodatkowe, wybrane szkolenia:

  • PECS1,PECS2,9 kluczowych umiejętności komunikacyjnych,
  • Język emocji
  • Redukcja zachowań trudnych u osób z zaburzeniami rozwoju poprzez rozwijanie komunikacji -funkcjonalnej
  • Zaawansowane umiejętności komunikacyjne u dzieci z ASD
  • Przejście z PECS na SGD
  • ADOS-2 w diagnostyce klinicznej
  • Metoda ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne
  • Nauka czytania metodą symultaniczno – sekwencyjną
  • 3 stopniowe szkolenie z terapii behawioralnej dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu
  • Logorytmika
  • Orofacjalna terapia regulacyjna w koncepcji Castillo Moralesa
  • Jak wspierać seksualność dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną
  • Wykorzystanie metody werbalno – tonalnej w terapii dzieci z problemami w komunikacji językowej.
DSC_5059

Monika Mucha

Dyrektor ds. pedagogicznych

Doświadczenie zawodowe:

  • Nauczyciel/terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym,
  • Terapeuta WWRD,
  • Nauczyciel akademicki,
  • Szkoleniowiec/trener nauczycieli/terapeutów oraz rodziców.

Wykształcenie:

  • lic. Pedagogika specjalna, specjalizacja: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną,
  • lic. Pedagogika, specjalizacja: edukacja elementarna i nauczanie dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim,
  • mgr. Pedagogika, specjalizacja: wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
  • studia podyplomowe: Edukacja i wspomaganie rozwoju dziecka z autyzmem i zespołem Aspergera
  • Studia podyplomowe: Zarządzanie oświatą

Szkolenia i kursy:

  • PECS1, PECS2, 9 kluczowych umiejętności komunikacyjnych,
  • Język emocji
  • Redukcja zachowań trudnych u osób z zaburzeniami rozwoju poprzez rozwijanie komunikacji -funkcjonalnej
  • Zaawansowane umiejętności komunikacyjne u dzieci z ASD
  • Przejście z PECS na SGD
  • ADOS-2 w diagnostyce klinicznej
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej st. I i II,
  • VB- MAPP – ocena umiejętności i planowanie terapii
  • Jak wspierać seskulaność dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną
  • Sensoplastyka,
  • Metoda Dobrego Startu,
  • Aktywne słuchanie muzyki wg Batii Staruss
  • Symultaniczno-sekwencyjna Nauka Czytania opracowana przez prof.Jagodę Cieszyńską
DSC_9301

Joanna Tomiczak

Nauczyciel – terapeuta, lider w grupie terapeutycznej

Wykształcenie:

  • lic. pedagogika specjalna ( oligofrenopedagogika), specjalizacja: terapia pedagogiczna
  • mgr wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe
  • Studia podyplomowe: edukacja i wspomaganie rozwoju dziecka z autyzmem i zespołem Aspergera

Kursy i szkolenia:

  • PECS1,
  • 9 kluczowych umiejętności komunikacyjnych,
  • Szkolenie prowadzone przez ODN  pod nazwą „Zabawy a ćwiczenia fizyczne w przedszkolu”;
  • Bajkowy Maraton Artystyczny – szkolenie doskonalące dla nauczycieli z zakresu muzyki, tańca i plastyki;
  • „Moje sylabki” – sylabowa metoda nauki czytania prof. Jagody Cieszyńskiej;
  • „Usprawnianie motoryki małej z wykorzystaniem elementów terapii ręki”;
  • „Komunikacja z rodzicami w sytuacji sporu i konfliktu”.
  • Szkolenie z zakresu terapii jedzenia z  Katarzyną Bąbik
  • Jak wspierać seksualność dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną
DSC_4728

Marlena Tomczak-Kukulska

Nauczyciel – terapeuta, lider w grupie terapeutycznej

Wykształcenie

  • Lic. Pedagogika specjalna spec. Logopedia,
  • Mgr pedagogika specjalna spec. Logopedia
  • Studia podyplomowe: Edukacja i Wspomaganie rozwoju dziecka z autyzmem i zespołem Aspergera

Kursy i szkolenia

  • PECS1,PECS2, 9 umiejętności komunikacyjnych
  • Język emocji
  • Redukcja zachowań trudnych u osób z zaburzeniami rozwoju poprzez rozwijanie komunikacji funkcjonalnej
  • Przejście z PECS na SGD
  • Seksualność u osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Szkolenie – trening jedzeniowy
  • Logorytmika
DSC_4081

Ewa Subocz

Nauczyciel nauczania wczesnoszkolnego, lider w PECSUJĄCEJ SZKOLE

Wykształcenie:

  • lic. Edukacja elementarna wraz z terapią pedagogiczną 
  • mgr Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • studia podyplomowe Logopedia
  • studia podyplomowe Edukacja i rehabilitacja osób ze spektrum autyzmu z elementami terapii sensorycznej

Szkolenia i kursy:

  • PECS 1
  • PECS 2
  • Nauczanie 9 krytycznych umiejętności komunikacyjnych
  • Zachowania trudne u dzieci
  • Seksualność u osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania
  • Diagnoza i terapia osób z uszkodzeniem słuchu
  • Batti Straus poziom 1
  • W trakcie: 8 najczęściej popełnianych błędów przy IPET
  • VB – mapp
  • Trening jedzeniowy
  • Zarządzanie grupą osób – szkolenie dla liderów
DSC_3237

Patrycja Marecka

Nauczyciel – terapeuta, lider w grupie integracyjnej

Wykształcenie:

  • lic. Wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe
  • mgr Pedagogika z diagnostyką i terapia pedagogiczna
  • studia podyplomowe: Edukacja i rehabilitacja osób ze spektrum autyzmu z elementami terapii sensorycznej
  • studia podyplomowe: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika)

Szkolenia i warsztaty:

  • PECS1, PECS2, 9 krytycznych umiejętności komunikacyjnych
  • Zachowania trudne u dzieci
  • Seksualność u osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania
  • Terapia ręki I stopnia
  • Batti Straus poziom 1
  • Vb-mapp – ocena umiejętności
  • trening jedzeniowy
  • metoda chusty KLANZY
  • Zabawa przez eksperyment w edukacji wczesnoszkolnej
DSC_3086

Julia Lewendoska

Nauczyciel – terapeuta

Wykształcenie:

  • lic. pedagogika specjalność: socjoterapia i promocja zdrowia
  • mgr Edukacja elementarna i profilaktyka logopedyczna (w trakcie)

Kursy i szkolenia:

  • PECS1
  • „Motywująca pochwała, konstruktywna krytyka w pracy nauczyciela, pedagoga i terapeuty”,
  • „Asertywność w pracy nauczyciela”
  • „Wykorzystywanie różnych technik plastycznych w edukacji początkowej”.
  • Seksualność u osób z niepełnosprawnością intelektualną
DSC_4589

Agnieszka Szolek

Nauczyciel – terapeuta

Wykształcenie

  • lic. Edukacja i Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną
  • mgr Wychowanie Przedszkolne i Nauczanie Początkowe
  • studia podyplomowe na kierunku: Edukacja i Wspomaganie Rozwoju Dziecka z Autyzmem i Zespołem Aspergera

Kursy i szkolenia

  • szkolenie PECS poziom 1
  • szkolenie PECS poziom 2
  • Trudności związane z karmieniem u dziecka – od teorii do praktyki
  • Jak wspierać seksualność dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną
DSC_4149

Dominika Walewska

Nauczyciel – terapeuta

Wykształcenie:

  • lic. Edukacja elementarna i terapia pedagogoczna
  • lic. Logopedia, profilaktyka i terapia
  • mgr Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka

Kursy i szkolenia:

  • PECS1,
  • 9 kluczowych umiejętności komunikacyjnych
DSC_3437

Joanna Kicińska

Nauczyciel – terapeuta

Wykształcenie

  • lic. pedagogika specjalna, specjalizacja: edukacja i rehabilitacja osób z N.I
  • mgr.  dziennikarstwo i komunikacja społeczna, dziennikarstwo sportowe i zarządzanie w sporcie

Kursy i szkolenia:

  • PECS1, PECS2,
  • 9 kluczowych umiejętności komunikacyjnych
  • Redukcja zachowań trudnych u osób z zaburzeniami rozwoju poprzez rozwijanie komunikacji funkcjonalnej
  • Jak wspierać seksualność dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną

Katarzyna Poznańska

Nauczyciel – terapeuta

Wykształcenie

  • lic. historia specjalność nauczycielska
  • mgr wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna

Kursy i szkolenia:

  • PECS 1,
  • 9 kluczowych umiejętności komunikacyjnych
  • kurs opiekunki żłobkowej
DSC_3994

Magdalena Bąbelewska

Nauczyciel – terapeuta

Wykształcenie

  • lic. Pedagogika Specjalna; rehabilitacja i edukacja osób z niepełnosprawnością intelektualną,
  • mgr Pedagogika specjalna; Rehabilitacja i Edukacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

Kursy i Szkolenia

  • Polski Język Migowy – poziom podstawowy i średnio-zaawansowany
  • Podstawowy Kurs Pierwszej Pomocy
  • Animator czasu wolnego
  • Wychowawca kolonijny
DSC_3410

Karolina Lewandowska

Nauczyciel – terapeuta

Wykształcenie

  • lic. Terapia zajęciowa
  • mgr Pedagogika, specjalność wczesne wspomaganie rozwoju dziecka

Szkolenia i kursy

  • Interdyscyplinarny kurs choreoterapii- terapii tańcem
  • Kurs Terapii ręki I i II stopień
  • Kurs instruktora tańca
  • Kurs wychowawcy kolonijnego
  • Sensoplastyka – Wstęp
  • Słowo + Ruch + Muzyka = Logorytmika
Nikola Sommer

Nikola Sommer

Nauczyciel – terapeuta

Wykształcenie:

  • Lic. Pedagogika wczesnej edukacji spec. Wczesna edukacja z terapią pedagogiczną
  • Studia podyplomowe: Stosowana Analiza Zachowania

Dagmara Łuczak

Nauczyciel – terapeuta

Wykształcenie

  • lic. pedagogika specjalna: specjalność edukacja i rehabilitacja osób z niecierpliwością intelektualną.
  • mgr pedagogika wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe
  • Studia Podyplomowe zarządzenie oświatą
  • W trakcie psychologia

Kursy i szkolenia:

  • PECC 1, PECS 2,
  • 9 kluczowych umiejętności,
  • terapia ręki,
  • skogn poziom 1,
  • skogn poziom 2 (skogn – sposoby komunikowania się osób głucho-niewidomych)
DSC_4366

Maria Szymanowska

Pomoc nauczyciela

Wykształcenie:

  • lic. Taniec w kulturze europejskiej, specjalizacja: nauczyciel tańca
  • mgr. Pedagogika Specjalna, specjalizacja pedagogika ze wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka

Szkolenia i kursy:

  • Podstawy czytania sylabowego z dziećmi
    warsztat: współpraca na linii nauczyciel rodzic dziecka z niepełnosprawnością
  • Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi indywidualne formy pracy
DSC_3646

Magdalena Tomaszewska

Fizjoterapeuta

Wykształcenie

  • lic. Fizjoterapia
  • mgr. fizjoterapia
  • studia podyplomowe: Przygotowanie Pedagogiczne – kwalifikacje nauczycielskie. Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy(oddział Poznań) (2018/2019)

Kursy i Szkolenia

  • PECS1, PECS2
  • 9 kluczowych umiejętności komunikacyjnych
  • Kurs PNF podstawowy (Rehamax) (2016)
  • Kurs MASAŻ TKANEK GŁĘBOKICH i rozluźnianie mięśniowo-powięziowe z anatomią palpacyjną (MTG) (2016)
  • Kurs Anatomy Trains Structure and Function (Rehakursy) (2016)
  • Neurorozwojowa diagnoza i terapia dzieci z łagodnymi zaburzeniami sensorycznymi i posturalno- motorycznymi (zaburzenia mechanizmu antygrawitacyjnego) (GWSH Katowice) (2018)
  • Diagnostyka i terapia dzieci z wadami postawy – podejście zintegrowane (2020)
DSC_2919

Joanna Werblińska

Terapeuta Integracji Sensorycznej

Wykształcenie

  • Lic.Fizjoterapia
  • Mgr – Fizjoterapia spec. Fizjoterapia w sporcie
  • Świadectwo czeladnicze w zawodzie naturopata
  • Studia podyplomowe: przygotowanie pedagogiczne

Szkolenia i kursy

  • Dzieci z zaburzeniami rozwojowymi w wieku od 0-2 lat. Zasady główne oceny neurorozwojowej i interwencji terapeutycznej,
  • Masaż gorącymi kamieniami bezaltowymi,
  • Medycyna sportowa,
  • Kinesiotaping KT1/KT2,
  • Wprowadzenie do Porozumienia Bez Przemocy  Marshalla Rosenberga: „Ja-zrozumieć siebie”,
  • Open Anatomy Trains Workshop: SI joint,
  • Wpływ dysfunkcji trzewnych na narząd ruchu w ujęciu osteopatycznym,
  • Wstęp do masażu tkanek głębokich,
  • Kultura fizyczna a jakość ludzkiego życia,
  • Masaż bańką chińską,
  • Masaż tkanek głębokich i rozluźnianie mięśniowo-powięziowe z anatomią palpacyjną,
  • Integracja sensoryczna – diagnoza i terapia,
  • Kurs I stopnia z zakresu Neurofizjologicznych Podstaw Integracji Sensorycznej,
  • Akupunktura Metodą Równoważenia dra Tana,
  • Skuteczność zastosowania kinesiotapingu w łagodzeniu dolegliwości bólowych menstruacyjnych,
  • Dlaczego aktywacja mięśni głębokich niesie nadzieję na sukcesy w rehabilitacji?
  • Kliniczne zastosowanie technik pracy z tkanką łączną w dolegliwościach kończyny górnej,
  • Warsztaty Osteopatyczne,
  • Blizna z punktu widzenia chirurgicznego, Osteopatyczna terapia blizn, Postawa ciała jako reakcja motoryczna z uwzględnieniem roli powięzi w propriocepcji, Korelacje blizn i zaburzeń w obrębie powięzi piersiowo-lędźwiowej,
  • Kompleksowa diagnostyka i terapia skolioz,
  • Manipulacje celowanych segmentów kręgosłupa i stawów obwodowych,
  • Spalskie Warsztaty Edukacyjne,
  • Mobilizacje i odruchowe aktywacje narządów wewnętrznych w leczeniu zaburzeń narządów ruchu,
  • Mobilizacje aktywnych pól odruchowych powięzi podskórnej,
  • Pinoterapia